Monday 12 October 2009

Karma Au "Shwe, Bon Appetite

Karma Au "Shwe, Bon Appetite
Inlagd i Paranormal och Bump in the Night med taggar Afterlife, buddhistiska Hell, Burma, Karma, metafysiska, Than Shwe den 11 oktober 2009 av buffalohair


Gen Than Shwe i Burma har köpt tid från ett metafysiskt perspektiv i många år. Han har varit beroende av hans astrologer för att vägleda honom genom livet som han regerade i Burma. Övergången från Rangoon till Naypydaw var under ledning av hans astrologer, liksom en rad andra viktiga beslut som han har gjort. Gång på gång att han skulle följa vägledningen mysticismens att säkra sin maktposition i Burma. Uppoffringar varierade från människa till monetära och listan är oändlig. Det magiska eller medicin, som jag kallar det, är högst verklig och i min tradition Det är allmänt känt. Men alla goda ting måste komma till ett slut och för Than Shwe hans nummer är upp ur en paranormal synpunkt. Dags att betala din fliken Than Shwe.

Tecknen på hans bortgång finns överallt inom burmesiska traditioner. Det blod som spillts ut på tre Pagodas var en mycket kritisk tecken eftersom han besudlade dessa heliga platser med sina Midis Touch. Men glasyr på tårtan var när han äntligen fick kastade ut den buddhistiska tron samt hans glada gäng ligister. Det roliga del av allt detta är att han använde metafysiska sätt att säkra sin makt men hans mystiker underlät att varna honom om eventuella konsekvenser. Ingenting är gratis och det finns ett pris som måste betalas. Erbjudanden är inget annat än ränta och inte full betalning som så många människor tror. En lånar enda gången på jorden. Om fakturan inte betalas i sin helhet på jorden, kommer insamling agenter väntar på "andra sidan".

Inom alla dogmer de lagar som gäller straffet inte tveka om de traditioner kan vara helt annorlunda. Resultatet blir alltid detsamma, vi skörda det vi sår. Den lag som reglerar fysik, för varje åtgärd finns en motsatt och fullständig reaktion är samma universella lag. På gatorna de säger, "What Comes Around Goes Around". Allt kommer full cirkel som vi slutföra de cykler som vi har skapat. Det går inte att vårt scenario och vi måste möta det som vi har gjort någon gång i livet eller på andra sidan. Döden är inte ett uppskov på något sätt. Jag vet första hand eftersom jag hade en nära döden upplevelse. Och gillar Than Shwe jag var en envis person som inte vill ändra mitt sätt. Men efter att jag visade den sanna verkligheten för vår existens, var jag en troende och det fanns inget sätt jag någonsin skulle gå denna väg av jaget och material lusting igen. Tro mig, jag var ingen grädde på gatorna och jag kommer först att erkänna det. Been there, done that som varje vildaste fantasi, capice? Kanske det är därför jag får plats politisk svindel en mil bort, eftersom de är just street brott, men i stor skala.

Than Shwe är ingalunda den enda person av makten som har köpt tid på jorden. Världens ledare har dabbled i metafysiska sedan urminnes tider. Jean Dickson, Edgar Cayce, Ruth Montgomery och många fler har fått ledare genom åren så det är inte bara en Than Shwe sak. Det är udda på ett sätt som stambefolkningen skulle hålla fast kunskap om övernaturliga eftersom huvuddelen av samhällen märka alla NONSENS. Till kungar, härskare och presidenter det paranormala är något mycket verklig för dem. Som före detta livvakt jag tittade på när mina kunder skulle använda sig av metafysiska sätt att säkra stora pengar affärer. Och de var movers och Shakers. De tyckte inte det var NONSENS och de var bazillionaires medan skeptiker kämpat för att hitta en parkeringsplats vid arbetskraftsbyrån.

På den tiden jag kunde ge en flygande crappola vad de trodde på, jag ville bara min lön. Egentligen var jag plågas av andar som helt enkelt inte gillar hur jag sprang mitt skepp. Sprit och andra diverse läckerheter var det enda sättet jag kunde stoppa dem från att stressa mig, speciellt när jag höll på att mindre än kyndel. Till denna dag jag fortfarande undrar varför jag skickades tillbaka till jorden när det fanns mer förtjänta personer. Jag var bara en arg person med ett chip på min axel som hatade allt utom kontanter, platina eller guld. Sparkas runt om färgen på min hud när jag var poop butt barn hade mycket att göra med det jag vadet.

I alla fall nu finner vi generalissimus Than Shwe i Burma som har dabbled på det övernaturliga. Han knackade i den universella befogenheter, vilket gör medicin och upplåning tid före hans bortgång. Tydligen hade han ingen hänsyn till andra inklusive hans närmaste familj för när han äntligen är död hans förtrollningen ska brytas ut ur alla andra håller påsen. Tråkigt nog för Than Shwe ännu i döden han kommer att ha en stor skuld att betala tillbaka och det finns inget sätt han kan byteshandel sig ur det. Även om han omfamnade fullt värld av mystik han ignorerade eller vägrade att erkänna de viktigaste reglerna för engagemang. Han valde att använda medicinen utan avsikt att betala tillbaka vad han tagit. Ingenting är gratis, även om han hoppar upp på sin räkning. Hans skuld kommer att följa honom till andra sidan där det inte finns mycket att göra. Det är därför det är så viktigt att gottgöra på jorden innan man dör. Oh well, kommer han att siffran snart att en del ute och här är där det blir kul.

En kväll var jag kontaktad av andar som anklagade mig för att hjälpa Than Shwe. Jag sa till dem att han inte var min favorit person men de insisterade på att jag hjälpte honom. Jag försökte förklara mitt uppdrag men utan resultat. Då en ande sa att de ville att han skulle komma in i livet efter detta utan att ändras eftersom de väntade på honom. Betalningen berodde på och enligt villkoren i sitt kontrakt att han hade en skuld att betala. Det är när sprit fyllt mitt sovrum och berättade vad de skulle göra med honom. Från lekte med hans inälvor för att titta på hans familj dö fruktansvärda dödsfall Than Shwe skulle njuta av en skörd från frön han planterade på jorden. Men det mest imponerande jag visade var det jätte moms. Det var då en av dessa arga andar berättade Than Shwe skulle kokas i blodet av hans offer för en evighet. Jag gjorde mot bakgrund av denna uppenbarelse på min radio show och föreslog att han Pack några lök, vitlök och räkpasta eftersom han skulle vara på menyn.

De sade att hans öde skulle delas av alla som hjälpte honom varifrån de dog också. Deras evighet har redan manus och deras öden etsat i sten. De kan ha dödat oskyldiga människor, men människor dog en gång. Gen Than Shwe och hans kompisar skulle lida och dö kontinuerligt i en evighet. Than Shwe gjorde en mycket dålig affär eftersom livet på jorden var ingenting annat än en ett ögonblick. Livet på andra sidan är för evigt. Verkar skurk blev utklassade av skarpare skurkar. Alla som följde Råttfångaren i Burma skulle också läggas till på menyn som de kokas i en evighet i mervärdesskatt av offrets blod. Alla dessa glänsande medaljer, skulle alla dessa vapen i krig och alla dessa dolda bankkonton runt om i världen vara meningslös. Han skulle vara en babe i helvetet randiga allt han en gång besatt. Men på den ljusa sidan, han kommer inte att vara ensam.

Than Shwe har rätt när han sa att han inte skulle skrämmas av omvärlden och att han inte behöver. Men det är livet efter att han och hans besättning har allt att vara oroliga. Jag vet var han är på väg och det är passande att han kommer att torteras i en evighet. Han och hans kompisar kommer att få allt de delas ut på jorden och det finns inget de kan göra åt det. Det är verkligen något han kunde göra men hans ego kommer inte utrymme för resonemang. När han är borta från jorden hans generaler och alla som höll med honom skulle ha ett gyllene tillfälle om de ville. Men liksom Than Shwe, kommer de att vara envis jag skulle ta. Så mitt råd till dem är, packa några lök, vitlök och några räkpasta eftersom du kommer att gå med Than Shwe i gryta för evigt lidande, tro det eller ej. Gör ingen roll för mig eftersom jag nu kan se de sprit punkt de inte vill att jag ska störa festen och det varma mottagande de har förberett sig för dig. Och jag vill inte vara en part pooper. Smaklig måltid.

Din Djävulens advokat

Buffalohair

No comments:

Post a Comment